13 Kasım 2016 Pazar

SEVGİLİ GÜNCEM BEN GELDİM



Bir hafta aradan sonra geldim yine sana. Ay vallahi şiir gibi oldu bu satır. Neyse geçeyim lafın özüne…


Bu Pazar evde zaman geçirdim. Kaç haftadır çeşitli etkinliklerle dolu geçmişti Pazar günlerim. Bu gün ise evimde bilgisayar başında takılarak geçti. Bazı çalışmalar da yaptım. Yeni bir sayfa oluşturdum facebook’da. İşte böyle geçti günüm. Dün çok sevdiğim arkadaşlarımla beraber keyifli bir gün geçirdim. Arkadaşımın çok güzel eşyalar, özel tasarım objeler sattığı bir mağazası var. Orada olmayı çok severim. Dün iki arkadaşımla oradaydık. Zaman su gibi aktı hiç anlamadık. Güzel şeylere bakmak keyiflidir ya ben de dün bol bol bunu yaptım.


Bu haftam biraz iş, biraz gezme, biraz sosyalleşme ve biraz da ev işleriyle geçti. Romanıma ne yazık ki çok az zaman ayırabildim. Ama bu hafta umarım daha yoğun çalışacağım üzerinde. Eh fazla bir şey yok bende şimdilik sana yazacak… Bir ara geçmişi anarak yazarım sana güzel şeyler şöyle hasbıhal eyleriz ne dersin?

Günce Yazarı











Hiç yorum yok: