26 Ağustos 2016 Cuma

KAÇAKTIM İYİLİK ZİNCİRİYLE GERİ DÖNDÜM

Sevgili güncem kaç gündür hiçbir şey yazmadım sana. Vallahi hazırlanacak çok yazım vardı. Tabi onlar iş olunca öncelik kazanıyor. Sana yazmak sonraya kaldı. Kusura bakma artık. Sana içimi dökmeyi de pek özlemişim doğrusu.

Bu akşam bir film izledim. Çok etkilendim. Sonu beni üzdü ama içerik olarak gerçekten etkileyiciydi. Adı,” İyilik Bul İyilik Yap”. Küçücük bir çocuğun sosyal bilgiler ödevi için geliştirdiği bir projeyi anlatıyordu. Üç kişiye büyük bir iyilik yapıp, o üç kişiden de başka üç kişiye iyilik yapmasını istiyor. Böylece dünyanın düzeleceğine, daha iyi bir yer olacağına inanarak işe başlıyor. Bu bir harekete dönüşüyor insanlara yayılıyor. Çok güzel bir senaryosu vardı filmin. Sadece sonu kötüydü. Çocuğun yaşadığı bir hayal kırıklığıyla, hayatının sonlanmasına varan bir son
vardı. Bunu sevmedim.

Bizlerde bunu uygulasak ve tüm dünyaya yayılsa ne güzel olur. Bir insana güçlüğünü giderecek ve toparlanmasını sağlayacak büyük bir iyilik yapacaksın karşılığında ise aynı şeyleri üç kişiye yapmasını isteyeceksin. Ben bunu yapmaya karar verdim. Aslında hayatım boyunca hep iyilik yapıp karşılığında iyilik yaptığım insandan, hoş olmayan davranışlar görmüşümdür ama asıl olan iyiliği karşılık beklemeden yapmaktır. Şimdi ise yaptığım iyiliğin karşılığında başka insanlara iyilikler yapılmasını bekleyeceğim.

Umarım bu filmi pek çok kişi izlemiştir ve benim gibi etkilenip, iyilik zincirini başlatmaya karar
vermiştir. Tüm yüreğimle diliyorum bunu.


Günce Yazarı

Hiç yorum yok: