8 Temmuz 2016 Cuma

GÖSTERMELİK DEĞİL İÇTEN OLMAK

Sevgili güncem, insanın içinden gelecek neşe ve sevinç ki göstermelik olmasın. Ben bir süredir bu duygulara uzak kaldım. Ne yapsam da arınsam şu sıkıntıdan bilmiyorum? Biraz internette gezindim az önce, her şeyin posası çıkmış vaziyette. Riya, aldatmaca, soygunculuk, göz boyama, zaten çoğunluğu az eğitimli ve öğretimli olan insanları kandırmaca o kadar çok ki. Mutlu insan görmek iyice zorlaşmış. Herkeslerde bir karamsarlık ve panik hali var. Herkes bir şeyler yazıyor ya da sosyal ağalarda paylaşıyor. İster istemez nereye gidiyoruz diye düşünüyor insan ve daralıyor.


Ben artık gün yüzü görecek bir insani yaşam istiyorum. Ülkemin üzerinde oynanan ne oyun varsa bitsin istiyorum. Suçlular cezalarını çeksin, insanlar gerçekten temiz ahlaklı düzgün değerlere inanan insanlar olsun istiyorum. Kimse haksız yere bir başkasının canını yakmasın, kendi yağımızla kavrulup, temiz bir toplum ve ülke olarak yaşayalım istiyorum.

Çalışkan, üretken ve emeğe dayalı kazanarak yaşamak bu kadar mı zor? Paylaşmak, yardımlaşmak, yaşanılır bir ülke ve dünya yaratmak mümkün değil mi? Belki bunların hepsi bir arada olamayabilir ama birazını bile olsa yapmak bence mümkün. Yeter ki bu istek ortak hedef ve amaç haline gelebilsin.


Günce Yazarı

Hiç yorum yok: